05 July 2010

Kasut Untuk Di Jual..

Ha...Aku ade satu kasut nak jual ni..Kasut Converse Pro Star Canvas Velcro..Saiz UK-9. Kasut ni aku dapat time menang autoshow 2 tahun lepas, dapat hamper dari Converse, ada plak kasut ni saiz 9 plak, xdapat la aku pakai..Sebab aku saiz 6 je..So, kesimpulan nya kat sini, aku memang tak pernah pakai kasut ni..Jadi terperuk la dia dalam kotak je..So daripada biar je macam tu, aku nak jual kasut ni, tak mahal, RM50 jer.. Ni gambar kasut tu..
                                   
                               
Tapi, terus terang aku cakap, kasut ni agak season sebab xpenah pakai and simpan je kat dalam kotak..Boleh tengok gambar bawah ni ..Harga boleh runding lagi..Kalo berminat, bley contact aku kat Facebook [www.facebook.com/aLiFiCiOuSz]

   
          


Share

No comments:

Post a Comment